{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 29 januari 2020

Mijn Rozeta (14)

Mijn Rozeta (14)

Vorige week liet ik zien dat ik 1 hoek klaar had. Daar had ik maar liefst 3 weken over gedaan. In veel reacties las ik dat ik er vooral geen punt van moest maken dat het bij mij langer duurt. Dat doe ik ook niet, ik vind het nog steeds geweldig om eraan te werken.
De tweede hoek ging inderdaad veel sneller, die was in een paar dagen gedaan en zo zijn er al twee hoeken klaar:



Hier is het begin van hoek 3:



En op dit punt mag er weer een kleurtje bij gepakt worden:



Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Alle patronen vind je hier:
Sinds 8 januari is er ook een bonuspatroon

Ik loop enigszins achter en blijf voorlopig op "woensdag Rozeta-dag" mijn vorderingen plaatsen. Al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. wat een prachtig patroon is dit toch, en je maakt er wat moois van, gewoon lekker in je eigen tempo zonder stress, helemaal goed toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het reliëf blijft mooi om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke week weer dichter bij het eindresultaat. Rond is ie trouwens ook al erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! Op naar het eind van hoek nummer 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd morgen; nog een hoek erbij of misschien wel twee?

    BeantwoordenVerwijderen