{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 30 augustus 2024

Vriendelijke vrijdag en de slinger met spiralen

Vriendelijke vrijdag en de slinger met spiralen


In de afgelopen weken was er vaak een slinger te zien op vrijdag en op deze laatste vrijdag van augustus sluit ik de zomermaanden af met de slinger die ik twee jaar geleden voor m'n schone zus haakte. Voor deze slinger bedacht ik een patroon op basis van filethaakwerk. Je haakt dan open en dichte vierkantjes. Omdat ik de vlaggetjes niet te groot wilde maken, haakte ik met halve stokjes in plaats van stokjes.


Als basiskleur heb ik grijs gekozen en daarbij een aantal andere kleuren, ik heb ze aan de vlaggenlijn afgewisseld, steeds een grijze, dan een andere kleur.
Het patroon is steeds een slag gekanteld en ook gespiegeld. 


Alle variaties in de vorm van teltekeningen én de hele werkwijze vind je in deze blog.
Uiteindelijk maakte ik er nog kwastjes aan. Hoe ik dat, deed leg ik in deze blog uit.
Meer over de kussens die ik erbij haakte, lees je hier.


Het was heel leuk om te maken en daarom deel ik het gewoon nog een keer. Dan slinger ik bij deze gelijk het weekend in 😉


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijn weekend gewenst en met deze mooie slinger lukt het vast wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er ook erg gezellig uit. Mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen