{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 7 augustus 2024

Bloemen in de zomertijd (6)

Bloemen in de zomertijd (6)


In deze zomertijd "recycle" ik hier en daar eens een blogideetje. Vandaag is het tijd voor vergeet-me-nietjes.

Deze vergeet-me-nietjes zag ik in de bermen tijdens wandelingen in het voorjaar van dit jaar:


Een bijzonder bloemetje met een speciale betekenis.
Het bloemetje moest gewoon ook in mijn bloemen-alfabet. Het patroontje vind je hier.


Onder het label "vergeet-me-nietjes" vind je veel meer patronen en ideeën.
En op Ravelry heb ik hier een setje patronen bij elkaar gevoegd, zo is het makkelijk te printen. Daarvoor vraag ik een kleine vergoeding, die grotendeels voor Alzheimer Nederland is.


🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻


Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
De komende weken zie je een aantal weer langskomen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Een mooi bloemetje. Fragiel, maar zo'n mooie naam. Je gehaakte versie is ook superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een vergeet-mij-nietje, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen