{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 6 augustus 2024

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (6)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (6)


Augustus, hoogzomer, vakantietijd! In deze zomerweken zoek ik wat zomerse onderwerpen op voor poppendag. Het is tijd voor zomerse plaatjes. 
Ik kwam Krijn de Krab weer tegen en die wilde best nog een keer een blog komen vullen.


Krijn de krab is dol op strand en zee, op schelpen. Net als ik.


Krijn woont overigens bij mij thuis, op de vensterbank. 


Hij is gehaakt naar het patroon Koos de Krab, van Tessa van Riet - Ernst, het staat in het haakboekje "Zomer- en Zeehaaksels".



Onder het label "krab" zie en lees je nog veel meer over Krijn!


🌞  🌞  🌞  🌞  🌞  🌞

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Grappig en inderdaad kun je een leuk plekje maken van schelpen, zand en deze mooie Krijn.
    Nu nog een zeesterretje er bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke zomers tafereeltje Akkelien met die mooie en prachtig gemaakte Krijn de Krab, echt genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat een leuke krab. HIj lijkt te genieten van een strand dagje

    BeantwoordenVerwijderen