{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 14 augustus 2024

Bloemen in de zomertijd (7)

Bloemen in de zomertijd (7)


In deze zomertijd "recycle" ik hier en daar eens een blogideetje.
Dit keer begin ik met een collage met bloemen die ik in deze serie al heb laten zien:


De rode klaprozen, witte (met gele) madeliefjes, (licht)blauwe vergeet-me-nietjes en een oranje slaapmutsje. Rood, wit. blauw en oranje om nog even terug te denken aan de Olympische Spelen. Met veel plezier heb ik het een en ander gekeken en daar heb ik van genoten. Veel fantastische prestaties, al dan niet beloond met goud, zilver of brons.

Vandaag heb ik nog een "ereprijs" voor de sporters. Ik kan alleen geen foto vinden van het echte bloemetje. Het is een heel leuk blauw bloemetje. de Latijnse naam is Veronica, en de Nederlandse naam is Ereprijs.

In deze blog moeten we het vandaag doen met een foto van mijn gehaakte versie:


Het patroon vind je hier.

🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻


Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
De komende weken zie je een aantal weer langskomen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking: