{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 13 augustus 2024

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (7)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (7)


Augustus, hoogzomer, vakantietijd! In deze zomerweken zoek ik wat zomerse onderwerpen op voor poppendag. Het is tijd voor zomerse plaatjes. 
Op deze dol fijne poppendag komt deze dolfijn langs:


Deze haakte ik voor een van onze buurmeisjes, dat was in 2022. Het is een patroon van Jolanda van Filantrojopie. In deze blog vind je meer informatie, foto's én de link naar het patroon.

Deze dolfijn kreeg van mij een bloemetje mee:


En aan deze foto te zien heb ik 'm gebruikt voor een challenge. Dit jaar zag ik die challenge weer langskomen in m'n herinneringen op Facebook. Toch wel heel leuk. Misschien doe ik daar weer een keer aan mee!

Het was in ieder geval leuk om te maken. 

🌞  🌞  🌞  🌞  🌞  🌞  🌞

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking: