{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 29 augustus 2024

Lontwol en prikvilten

Lontwol en prikvilten


Vorige week heb ik het een paar keer over de septemberbox van September 18 gehad. Je kunt je nog inschrijven voor deze box, dat kan tot 1 september! Kijk dan vooral hier.
Heel leuk: bij deze box kun je kiezen uit drie kleurvarianten!

Mijn keuze was roze en wolwit. en ik heb dit leuke extra grote snoepjeskussen gemaakt:

Zie ook deze blog

Daarvan heb ik nog wat lontwol over en daarmee wilde ik iets uitproberen. Ik heb dit idee gezien toen ik op een wolmarkt was.


Rechts boven in de foto zie je zo'n bakvormpje, gevuld met lontwol. Op een vrij dik stuk schuimrubber.


De stervorm die ik zelf in huis heb, is te groot voor dat kleine sponsje. Die andere vorm is een kubus met 6 koekstekers. Dat blijkt niet zo handig als "prikvilt-vorm" 😉 Ik prikte dus boven door die ruitvorm en dan was aan de onderkant een hartje. Nou, dat is nog niet helemaal gelukt! 
Wel leuk om te doen. Ik ga op zoek naar een grotere spons of een stuk schuimrubber of zo. Een oud tuinkussen kan misschien ook wel.

In ieder geval nog een leuk rest-projectje van die onzettend leuke septemberbox!

Wist je dat September 18 ook boxen voor kinderen heeft? Voor elke schoolvakantie is er een creatieve box en ook hier kun je een abonnement voor afsluiten. Kijk voor alle informatie hier.

Dan plaats ik ook nog even een link naar de pagina over lontwol. Er is veel informatie te vinden, veel pakketten, met alleen wol, maar ook complete projecten. En ook een aantal patronen. Daar word je toch blij van!

Andere blogs die ik schreef over (projecten van) deze leuke "club" vind je onder het label "September 18".

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je een uitstapje naar het naaldvilten hebt gemaakt, vond ik ook leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen