{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 28 augustus 2024

Bloemen in de zomertijd (9)

Bloemen in de zomertijd (9)


In de zomertijd "recycle" ik hier en daar eens een blogideetje.

Vandaag heb ik een bloemetje uit m'n Bloemen-ABC gekozen dat ik nog steeds niet in het echt gezien heb. Dus we moeten het doen met foto's van de gehaakte versie:


Dit is de Quamoclit. Ik had op zich het idee om voor "normale" bloemennamen te kiezen, toen ik een bloemenalfabet besloot te haken. Maar ja, de Q is een lastige letter 🤔

Toen besloot ik de Flora erbij te pakken en vond deze naam. En dat blijkt een heel leuk bloemetje te zijn! De Nederlandse naam is Pronkwinde, maar vorige week liet ik al zien dat ik voor de P een andere bloem gekozen heb. Eentje die in mijn tuin staat.


Deze zou ik trouwens ook best in mijn tuin willen!
Het patroon vind je hier.

🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻


Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
De komende weken zie je een aantal weer langskomen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: