{ 'anonymize_ip': true }

zondag 18 augustus 2024

September 18 en de box van september, wat zit erin?

September 18 en de box van september, wat zit erin?


Het is 18 augustus en vandaag wordt bekend gemaakt wat er in de september-box zit van September 18!


Als ambassadeur kreeg ik deze box al wat eerder. En wat een groot pakket is dit!


Er zit o.a. lontwol in, hoe leuk is dat!

Ik laat morgen meer zien.

Ben je heel nieuwsgiering? September 18 deelt vandaag meer informatie op social media, dus kijk vooral op Facebook en Instagram.

Op de website van September 18 vind je hier alle informatie over hoe het zit met het membership en daar lees je nu ook alles over de septemberbox.

Heel leuk om te doen, dat kan ik alvast verklappen!

Update: hier vind je mijn blog over de inhoud en wat ik ervan maakte.


Fijne zondag 🌞🌞🌞

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Oeh, dit is wel in jouw straatje, je gaat je vast ermee vermaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt ons nieuwsgierig. Ik kijk uit naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net wat Frederika schrijft, je maakt ons nieuwsgierig Akkelien. Bn heel benieuwd wat je allemaal in gedachten hebt en misschien al hebt vervaardigd, Wacht het rustig af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden, ik heb ook nog nooit met lontwol op deze manier ‘gewerkt’ Het resultaat is mooi en ook wel leuk om eens buiten je comfort zone iets te maken. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen