{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 21 augustus 2024

Bloemen in de zomertijd (8)

Bloemen in de zomertijd (8)


In deze zomertijd "recycle" ik hier en daar eens een blogideetje. Vandaag is het tijd voor dit vrolijke cyclaamroze bloemetje met de rare naam "Prikneus".


Hier en daar in mijn tuin zie ik de roze bloemetjes. Ook juist tussen de bestrating 🤔
Deze bloem zaait zichzelf goed uit! De blaadjes vind ik ook mooi, dat is zilverachtig viltig lichtgroen.

Dit is mijn gehaakte versie van de prikneus:


Het patroontje van deze bloem beschrijf ik in deze blog. Je vindt daar ook nog wat meer informatie over de naam.


🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻


Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
De komende weken zie je een aantal weer langskomen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: