{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 15 augustus 2024

Wereld Grannysquare dag 2024

Wereld Grannysquare dag 2024


Vandaag is het Wereld Grannysquare dag. 

Deze dag staat in het teken van grannysquares en daar kun je heel goed dekens van maken.

Vanmiddag is er Creatief Café in de bibliotheek in Sneek en daar gaan we deze keer werken aan slingers, van granny-harten.


Dit zijn de harten die vorige keer al gehaakt waren. Ik liet maandag zien dat we hier de eerste slinger al van gemaakt hebben.

Zelf haakte ik alvast thuis wat harten en vanwege de Sneekweek koos ik voor geel en zwart. Daar heb ik ook een collage van "geknutseld":


En deze foto plaats ik op Instagram, met de hashtag #worldgrannysquareday2024:


Doe jij ook mee?
Zo vormen we een digitale deken om de wereld een hart onder de riem te steken.
De harten lever ik vanmiddag in, we hopen nog een paar slingers te rijgen en dat de slingers  in de bibliotheek komen te hangen!

Creatief Café is van 14.30 - 16.00 uur.  Deze keer staat hoofdzakelijk in het teken van de harten, maar dat is niet verplicht. Iedereen neemt zelf een handwerkje mee. Een andere creatieve hobby mag natuurlijk ook. Koffie/thee is tegen een sympathieke vergoeding verkrijgbaar. Kom je ook? Voel je welkom!
Veel gezelligheid, veel kennis én inspiratie.

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking: