{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 1 augustus 2024

Nostalgisch haken, Ava (3)

Nostalgisch haken, Ava (3)


Er zijn vorderingen, Ava groeit!


De kleuren veranderen langzaam.


In de volgende foto zie je het begin van grijs tevoorschijn komen:


Hier was ik al heel ver:


Ineens bleek het niet meer uit te komen, ik ontdekte een fout, een paar toeren terug. Dus ik heb al best lang plezier van dit project 😉
Het komt goed, deze komt zeker af!

Dit patroon komt uit het boek "Nostalgisch haken" van Susan Cropper. Het is de "Ava" omslagdoek, een ontwerp van Kristeen Griffin-Grimes.
Het garen is een Unikat, inmiddels haak ik met haaknaald 5.

Wordt vervolgd!


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Het wordt een schoonheid, Akkelien... onmiskenbaar als je naar die laatste foto kijkt!
    Het is nog moeilijk ook met dit soort haakwerk om uit te dokteren waar de fout zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms hebben we meerdere keren lol van dezelfde bol, maar ach, we zijn zoet en lekker bezig. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geduld, heb je, maar dan heb je ook iets moois als je klaar bent. De kleuren zijn mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig haakwerk kom ik ineens tegen wwooww
    Ben je volger geworden vandaag , fijne dag groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleuren verloop. Die gaat prachtig worden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat kleurverloop vind ik ook schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee keer lol van dezelfde wol! Het zal nog lastig zijn geweest om te ontdekken waar de fout zat. Ik vind het erg mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen