{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 31 juli 2024

Bloemen in de zomertijd (5)

Bloemen in de zomertijd (5)



In deze zomertijd "recycle" ik hier en daar eens een blogideetje. Vandaag is het tijd voor IJzerhard, misschien meer bekend als Verbena:



Zo'n mooie plant! Deze foto's heb ik kort geleden gemaakt, tijdens wandelingen, ze staan in veel tuinen, ook in gemeentelijke perken. Helaas zie ik ze dit jaar niet in onze eigen tuin 🤔


IJzerhard zit wel in mijn Bloemen-ABC, je vindt het patroontje hier.



🌻  🌻  🌻  🌻  🌻

Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
De komende weken zie je een aantal weer langskomen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Een mooi bloemetje. Zowel gehaakt als de echte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had de Verbena dit jaar in mijn twee grote containers ,waarin mijn amberbomen stonden toen ze destijds gebracht werden,maar het is er niet van gekomen.Vind de bloemschermen op wuivende lange stelen altijd zo aantrekkelijk.De insecten landen er ook graag op.
    Volgende jaar dan maar als ik het mee mag maken.

    BeantwoordenVerwijderen