{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 30 juli 2024

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (5)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (5)


Juli, hoogzomer, vakantietijd! In de komende zomerweken zoek ik wat zomerse onderwerpen op voor poppendag. Het is tijd voor zomerse plaatjes. Op  zoek naar poppen in badkleding struin ik door oude blogjes en zo vond ik dit terug:


Dit is Dorien en zij is gemaakt door Maria. Op de volgende foto zie je hoe klein Dorien is, het is eigenlijk een Dorientje 😉


Deze foto's deelde ik eerder in deze blog. Daarin lees je nog iets meer over het priegelwerk en je ziet nog een leuk ander setje.

Nog een foto van Dorien met haar broer Bastiaan. Hij was al eerder in zijn zwembroek in de badkledingserie van deze zomer te zien, namelijk hier.



🌞  🌞  🌞  🌞  🌞

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige popjes Akkelien, en inderdaad vrij klein. Broer Bastiaan is wat robuuster, echt een stoere man.

    BeantwoordenVerwijderen