{ 'anonymize_ip': true }

maandag 8 juli 2024

25 hartjes

25 hartjes


Vandaag zijn mijn broer en schoonzusje 25 jaar getrouwd!

De kaart had ik al een tijd in huis en ik haakte er een slinger bij.


Een slinger met hartjes πŸ’—πŸ’—πŸ’—

De bol garen had ik nog liggen, de kleurtjes zijn perfect voor zo'n hartjesslinger. Het is gehaakt met haaknaald 2½.


Na ieder hartje haakte ik 25 lossen πŸ™‚ Aan begin en eind heb ik er 100 gehaakt. Zo wordt het best een behoorlijke slinger:


Mocht je ook zo'n slinger willen haken, in deze blog heb ik beschreven hoe ik dat doe.

En hier zie je de kaart die ik meestuurde:


Een strandpaal met 25 erop. Gekocht bij Strandwachters.

12½ jaar geleden haakte ik dit bruidspaar voor hen:


Mijn schoonzusje trouwde in een mooie zwarte jurk en zo'n zwierige hoed op. Mijn broer had een licht pak aan, maar voor dit gehaakte stelletje heb ik de bruidegom ook in 't zwart gedaan. En het bruidsboeket bestond uit zonnebloemen. Ik heb nog even overwogen om nu 25 zonnebloemen te haken, maar dat idee kwam wat te laat. Hartjes zijn ook altijd goed! Ik wens hen nog veel mooie en goede jaren samen!

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻


Fijne dag πŸ€πŸ€πŸ€

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes πŸ’—πŸ’—πŸ’—

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Een heel toepasselijke slinger, leuk!
    Ja 25 zonnebloemen haken is wel een flink klusje, maar dit is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt enig deze slinger maar ook je haakwerkje met hun 12½ jaars huwelijksdag, mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen