{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 3 juli 2024

Bloemen in de zomertijd (1)

Bloemen in de zomertijd (1)


In de zomertijd kan je best af en toe een snipperdag nemen. Je kunt ook een beetje recyclen. Deze boterbloemen zag ik een tijdje terug in de bermen tijdens het wandelen, samen met nog veel andere bloemen.


Zo'n vrolijke bloem! Die haakte ik ook voor mijn Bloemen-ABC.


Het patroon van deze bloem vind je hier.

🌻

Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
De komende weken zie je een aantal weer langskomen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Dat is leuk, ik zie nu ook het hele bloemen ABC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ze zijn zo leuk Boterbloemen, heb er ook elk jaar een aantal in mijn tuin staan. Handig het patroontje voor iemand die ze ook wil haken, lief van je!!!

    BeantwoordenVerwijderen