{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 9 juli 2024

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (2)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (2)


Juli, hoogzomer, vakantietijd! In de komende zomerweken zoek ik wat zomerse onderwerpen op voor poppendag. Het is tijd voor zomerse plaatjes. Op  zoek naar poppen in badkleding struin ik door oude blogjes en zo vond ik dit terug:


In deze blog van 9 jaar en 1 dag geleden 🙂
In mijn jeugd heb ik heel wat poppenkleertjes geknutsteld. MIjn zusje is 7 jaar jonger, ik denk dat zij daar ook veel lol van heeft gehad!
Dit is een gebreide bikini, met zelfs twee verschillende bovenstukjes.


En het is heel slecht afgewerkt. Het is ook lastig, in zulke kleine werkstukken en dan nog met drie kleuren! Het is vast al lang weggedaan, wel leuk om nog een keer te laten zien.

🌞  🌞

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Kijktip: Vorige week was er een prachtige blog over zeer oude popjes bij Josephine, die vind je hier.
Ook Anita liet een heel oud popje zien, in deze blog.

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Barbie en je zusje boften maar. Jij waarschijnlijk ook, want je vond het vast leuk om te doen. Ik deed dat ook, zowel met "wol" als met lapjes, mijn moeder naaide vroeger namelijk heel veel kleding, dus dat wilde ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze heeft een heel leuk zomers setje van je gekregen
    Akkelien, letterlijk een priegelwerkje maar erg leuk.
    Bedankt voor het linkje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk zomers setje. Ik geloof graag dat het een priegelig klusje was

    BeantwoordenVerwijderen