{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 10 juli 2024

Bloemen in de zomertijd (2)

Bloemen in de zomertijd (2)



In deze zomertijd "recycle" ik hier en daar eens een blogideetje. Vandaag is het tijd voor het slaapmutsje:


Zo'n leuk en vrolijk oranje bloemetje! Het lijkt wel wat op een klaproos, vind ik. Dit jaar heb ik ze zelf niet in mijn tuin, terwijl ik nog wel zaadjes had. Gelukkig kom is ze vaak tegen tijdens wandelingen.

Dit is mijn gehaakte versie:


Je vindt mijn patroontje in deze blog.

🌻  🌻

Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
De komende weken zie je een aantal weer langskomen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Het zijn leuke bloemetjes, zijn ze er niet in verschillende kleuren. Ik heb ze ook her en der staan De gehaakte versie is ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bloemetje in de natuur en gehaakt.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb slaapmutsjes in de tuin, ze zaaien zichzelf uit :)
    Dat oranje staat inderdaad leuk. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie bloem.
    Ik kan ook wel een slaapmutsje gebruiken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slaapmutsjes zijn echt prachtige bloemen, vooral de creme kleurige zijn mijn favorieten. Maar nu natuurlijk de oranje
    soort. Mooi gebreid Slaapmutsblomke!!!

    BeantwoordenVerwijderen