{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 11 juli 2024

Geslaagd!

 Geslaagd!


Hij hield het nog even spannend, onze voormalige buurjongen. Hij had een herexamen. Er stond een 4.9 en dat moest een 5.7 worden. Dat is niet onmogelijk 🤔

En hij deed het, het werd zelfs een 7.4!


Geslaagd dus! Dat verdient een pluim, een tien met een griffel! Dus haakte ik een slinger:


Met tien veren. En die bond ik om de kaart met een aardigheidje erachter:


Hij woont niet meer naast ons, nog wel in de buurt, dus ik heb het zelf gebracht. Dan kan het mooi zo.

Wil je ook zo'n slinger met veren haken? Hier vind je hoe dat gaat.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee deze verenslinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kanjer, die verdient een cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is dubbel feest voor je buurjongen. Geslaagd en zo'n leuke verenslinger, die heeft hij ook wel verdiend. Ik zag van de week ook al zo'n leuke hartjesslinger voorbij komen voor een zilveren huwelijkspaar. Ook weer zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoal ik het lees is deze prachtige slinger zeker dubbel en dwars verdient. Van 4.9 naar 7.4, de buurjongen is een TOPPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen