{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 2 juli 2024

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (1)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (1)


Juli, hoogzomer, vakantietijd! In de komende zomerweken zoek ik wat zomerse onderwerpen op voor poppendag. Het is tijd voor zomerse plaatjes. Hier is een pop in badkleding:


Ook een foto van de achterkant van deze pop, zo kun je zien hoe het badpak achter zit.


De pop kreeg er een bijpassend rokje bij. Zo is het een mooi setje om te flaneren langs de boulevard.


Een paar jaar terug liet ik dit setje  al zien, in deze en deze blog zie en lees je er meer over.

🌞

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Deze dame kan heerlijk een dagje naar het strand. Een leuk setje heeft ze gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig het leuke setje klaar voor het strand.

    BeantwoordenVerwijderen