{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 19 juli 2024

Vriendelijke vrijdag en 't zit dr'op

Vriendelijke vrijdag en 't zit dr'op


Op deze vrijdag is 't eindelijk ook voor 't noorden zo ver, het schooljaar zit dr'op, ook hier is 't zomervakantie.

En om een beetje goed de vakantie in te slingeren laat ik vandaag weer eens die Engelse dropslinger zien.


Op de volgende foto heb ik alle "dropjes" op volgorde gelegd, zo heb ik ze aan elkaar gehaakt. Je kunt goed zien hoeveel dropjes ik gemaakt heb. De kleuren doen veel, het lijkt heel echt en je zou er haast zin in krijgen.


Al eet ik ze zelf tegenwoordig nooit meer. Sinds ik diabetes blijk te hebben, heb ik totaal geen last meer van  dat ik dat dan "moet" kopen. Daar had ik vroeger wel "last" van.


Via deze blog vind je alle linkjes naar de patronen van de Engelse drop-vlaggetjes. Ik bedacht dit al in 2016 en af en toe laat ik de slinger weer eens zien. Ik vind het zelf altijd nog een hele leuke slinger.

En hiermee slinger ik dus het weekend én de zomervakantie in!


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Oja, de Engelse d'ropjes, zo leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, ooit had ik een ketting van (nep) Engels drop, het was dè attractie voor de kinders van mijn groep 1, dus deze zal zeker een succes zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn bijna niet van echte Engelsedrop te onderscheiden,heel leuk.
    Wij waren in het zuiden de eerste wat schoolvakantie betreft,het enige wat ik er van merk dat het nog rustiger en stiller is in de omgeving dan anders.
    Fijn weekeind!
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe knap gedaan! Els DDFZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Akkelien, wat doe je me aan, zit hier te watertanden, jammie Engelse dropjes die heerlijke doorvretertjes, haha
    ENIG deze slinger!!! 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd. Ze zien er inderdaad uit om op te eten

    BeantwoordenVerwijderen