{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 17 juli 2024

Bloemen in de zomertijd (3)

Bloemen in de zomertijd (3)



In deze zomertijd "recycle" ik hier en daar eens een blogideetje. Vandaag is het tijd voor margrietjes/madeliefjes/kamille:


Deze foto's zijn weer allemaal de afgelopen tijd genomen, kamille en madeliefjes in de bermen.

Voor mijn bloemen-ABC haakte ik margrietjes. Voor madeliefjes heb je eigenlijk veel meer bloemblaadjes nodig, hé. 


Het patroon vind je in deze blog.


🌻  🌻  🌻

Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
De komende weken zie je een aantal weer langskomen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Zo leuk deze madeliefjes en je kunt ze overal toepassen: van kaart, tas tot cadeauversiersel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Madeliefjes zie je hier niet. Margrieten zijn er wel in overvloed in elke berm te vinden. Ik houd er van. Een leuke versie die gehaakte van jou

    BeantwoordenVerwijderen