{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 27 augustus 2024

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (9)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (9)


Augustus, hoogzomer, vakantietijd! In deze zomerweken zoek ik wat zomerse onderwerpen op voor poppendag. Het is tijd voor zomerse plaatjes. 
In deze maand liet ik kleine gehaakte dieren zien die met de zee te maken hebben. Meinze mag deze serie afsluiten:


Meinze is een zeemeeuw! Het is een patroon van Joke Postma. Meinze mocht ook mee naar Schiermonnikoog en hij voelde zich daar prima thuis.



Meinze woont bij ons in de vensterbank, hij kletst heel wat af met Krijn Krab 😉

In deze blog lees je meer over het maken van Meinze Mok.

🌞  🌞  🌞  🌞  🌞  🌞  🌞  🌞  🌞

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.



3 opmerkingen: