{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 19 januari 2018

Daar word je blij van

Daar word je blij van


Vandaag van alles wat en ik begin met twee mooie foto's die ik kreeg van Bianca van Chefwol.nl


De stapel wasdoekjes! Aan 't begin van de actie en de tweede foto is van vorige week vrijdag!


Er waren toen al dik 80 doekjes binnen gekomen, geweldig leuk. En er ligt er één van mij tussen 🙂 (Ik schreef er hier al over). De wasdoekjes gaan in toilettasjes voor kinderen in een weeshuis in Kenia, zie deze blog.

Waar ik ook blij van werd was de leuke post die ik kreeg van deze blogvriendin. Ik kreeg dit al rond de feestdagen: 


en het is een heel bijzondere en creatieve nieuwjaarswens in de vorm van een "happertje" zoals ze het noemde. 


Een heel happy happertje, binnenin zitten hele mooie wensen


én cadeautjes!


Ik denk dat het engeltje volgend jaar in m'n kerstboom mag!

Allemaal leuke symbolen en over hartjes gesproken:


Dit heeft te maken met de handwerkavond van afgelopen maandag. Ik kom er volgende week op terug!

Graag wens ik iedereen een heel fijn weekend mét happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. mooie indrukwekkende stapel en mooie post

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad. Daar word ik blij van :) Wat leuk de stapel wasdoekjes. Bravo aan alle haaksters!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stapel wasdoekjes!
    En dat happertje; dat doet me meteen aan vroeger denken :-)
    Wat een leuke cadeautjes zaten er voor je in. Leuk als armbandje of 'progresskeeper' in een handwerkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief happertje heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen