{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 25 januari 2024

Een deken die wat mist

Een deken die wat mist


Twee weken terug vertelde ik hier dat Maria gestopt is met haar Mystery Blanket. Vandaag toch weer iets over dekens op donderdag en dan over mijn eigen mystery-prjoecten.
Ik heb er zelf drie in huis en daarvan is eentje echt af. De gebreide Mystery Blanket van het jaar 2018. Deze heb ik volgens patroon gebreid, ook de rand.


Meer foto's en informatie zie en lees je in deze blog.

De deken van 2017 ligt nog steeds zonder rand. Inmiddels begint er toch wel een plannetje te sudderen, dus misschien ga ik daar toch ook wat aan doen binnenkort.


In
deze blog lees je dat ik toen al plannen had 😁

Een voornemen van mij is om dit jaar wat dingen af te maken. Het is al gelukt met deze sjaal. Momenteel ben ik bezig met de rand van die andere Mystery Blanket, de gehaakte van 2018. In deze blog zie je het laatste dat ik over deze deken schreef.
En hier is een actuele foto:


Heerlijk werkje in deze tijd van het jaar: haken met een deken op schoot!
Ik hoop je binnenkort het eindresultaat te laten zien.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je wachtende projecten af gaat maken!
    Zelf vind ik zoiets niet altijd even leuk, maar als er weer een project afgerond is en uit het hoofd kan, dan voelt dat heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel mensen zijn dingen aan het afmaken of afwerken, lees ik. En dat is op z'n tijd een goed idee!
    Meestal vind ik een rand wel iets toevoegen aan een deken, soms is een smal randje al genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mijn deken, die ik vorig jaar maakte, voegde de rand ook echt iets toe. Ik was er blij mee. Leuk dat je de projecten af gaat maken, toch zonde om dat niet te doen. Er zit al zoveel tijd en liefde in, ik weet zeker dat als het project af is dan geeft je dat een goed gevoel. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat eemn leuke blog hebben jullie 😍

    BeantwoordenVerwijderen