{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 9 januari 2024

Dinsdag - poppendag Meer voor Eleonoor (2)

Dinsdag - poppendag Meer voor Eleonoor (2)


Vorige week liet ik zien dat Maria een nieuw setje maakt voor Eleonoor en nu op zo'n manier dat het echt goed past.
Het jurkje had ze al aan, al is dit nog zonder knoopjes en zo. Die foto laat ik nu weer even zien:


Hier hoort ook een broekje bij.


Voor een perfecte pasvorm is er eerst langzamer geminderd, daarna juist sneller.
Het is heel handig om de pop bij de hand te hebben als je poppenkleertjes maakt.



Zo, Eleonoor heeft vast de broek aan:


En dit...


Wordt een sokje!


Er is vast eentje klaar.


Er komt natuurlijk meer bij 🙂 Wordt vervolgd!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Leuk broekje en schoentjes, staat net wat gekleder ;)
    Ook leuk voor de kinderen, kun je meer aan en uit kleden.
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat belooft weer een mooi setje te worden voor Eleonoor

    BeantwoordenVerwijderen