{ 'anonymize_ip': true }

maandag 15 januari 2024

Creatief Café, donderdag mogen we weer

Creatief Café, donderdag mogen we weer


Op 4 januari was het eerste Creatief Café van de groep van de bibliotheek in Sneek. Zelf was ik er die keer niet en er waren meer mensen verhinderd. Het ging gewoon door. De ene keer zijn er meer mensen dan de andere keer.
Aanstaande donderdag mogen we weer!
Vandaag kan ik je foto's laten zien van de laatste keer in december.

Er waren twee vrouwen bezig met babykleding. Anneke breit vestjes in mooie kleuren voor een tweeling die verwacht wordt in haar familie


Henne breit een babybroekje:


Ze is ook begonnen met een nieuwe deken, weer een ontwerp van Anke Wintermans:


Bea is bezig met een prachtige trui. De kleuren vind ik geweldig!


Hennie was een hele tijd niet geweest, druk met allerlei andere leuke zaken. Gezellig om haar weer te zien! Ze was bezig met deze mooie en stoere deken:


In deze collage zie je een knuffel waar Ineke mee bezig was, het begin van een sok van Loes, ik was met een sok bezig (ze zijn al klaar, ik liet ze hier zien) en Froukje breit een sjaal.


Donderdag aanstaande, 18 januari, is er weer een Creatief Café in de bibliotheek in Sneek. We zijn er van 14.30 - 16.00 uur. Je bent van harte welkom om eens aan te haken of mee te breien. Of misschien heb je een andere creatieve hobby, dat is ook goed!
Het is geheel vrijblijvend, koffie en thee tegen een sympathieke prijs verkrijgbaar.

De eerstvolgende data zijn:
- 18 januari
- 1 en 15 februari
- 7 en 21 maart


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Lekker genieten van de gedachte dat je alweer 'bijna' heen kan!
    Dat babybroekje ziet er heel schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de trui van Bea prachtig! Leuk om met elkaar zo creatief bezig te zijn. Helaas is Sneek toch te ver weg...
    Groet, Flora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, prachtig hé! Ik vind de kleuren ook zo mooi!
      Er zijn veel meer bibliotheken waar zoiets georganiseerd wordt. Ik weet van een vriendin dat het ook in Odijk is bijvoorbeeld. En op Schiermonnikoog :-) En als het er niet is, misschien valt het dan te organiseren!

      Verwijderen