{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 26 januari 2024

Vriendelijke vrijdag en gehaakte harten

Vriendelijke vrijdag en gehaakte harten


Er was weer een handwerkavond en ik had hier al verteld dat we als thema harten hadden. Ik had nog een leuk patroon gevonden, het Swirly Heart van Atty*s.


Tijdens de handwerkavond ontdekte ik dat ik nog wel een foutje had gemaakt, maar 't werkt op zich wel.

Ik haakte er nog eentje precies andersom:


Tijdens de workshop werden de bovenste 2 harten in de volgende collage gehaakt door Hedy en Margriet, de geel/blauwe versie is van mij.


Ik heb er ook twee aan elkaar gehaakt, maar bedacht al dat ze niet heel geschikt zijn om op te vullen. Je haakt namelijk ook dubbele Γ©n driedubbele stokjes. Toch zijn 2 hartjes tegen elkaar wel geschikt als hanger, het is dan wel mooi stevig. Ik liet bij het tweede hartje de draden aan het hart en haakte met elk van de draden de helft aan elkaar. Doordat ik 2 harten tegengesteld van elkaar had gehaakt, had ik mooi een gele helft en een blauwe helft.


Als je deze harten van wat dikker garen haakt, dan heb je prachtige onderzetters. Ze zijn sowieso heel mooi, leuk om mee te sturen met een kaartje of om als applicatie te gebruiken.
Het patroon vind je hier. Het is geschreven in het Engels, maar je vindt ook een uitgebreide fototutorial Γ©n een haakschema in het patroon. 
Het is van dezelfde ontwerpster die deze leuke katten bedacht.

Wat heerlijk, al die inspiratie op het wereldwijde web! Ik houd ervan!
Bovendien kan de wereld wel wat liefde gebruiken πŸ’—


πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’— πŸ’—



Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend πŸ€πŸ€πŸ€

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes πŸ’—πŸ’—πŸ’—


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat zien de spiraal harten er mooi uit! En wat een 'toeval' dat bij het aan elkaar haken de kleur aan de zijkant hetzelfde is.
    Misschien is een gevuld stoffen hartje een idee voor de binnenkant?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hartverwarmend ideetje ❤️πŸ’œ
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk met zo n spiraal erin gehaakt.
    Zo een heel nieuw en bijzonder projectje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel erg leuk Akkelien, spiraal harten* * * *je moet er maar opkomen omdat zo te gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen