{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 11 oktober 2023

Kattig?

 Kattig?


Weet je nog dat ik voor een achternichtje dit katje haakte?


De inspiratie kwam van het wereldwijde web, ik haakte naar eigen idee een foto na. Achteraf vond ik toch het gratis patroon. Ik schreef daar deze blog over. Nu heb ik dat weer eens opgezocht. Deze maand was een nichtje jarig, zij is ook dol op katten.

Ik haakte er twee, en wisselde de kleuren, zodat ze tegengesteld zijn.


Ook de achterkant is mooi, vind ik, dus op de volgende foto liggen ze echt "gespiegeld":


Wil je ze ook haken? Het patroon is van Atty-s.com en je vind het 
hier. Je kunt heel ver doorscrollen en dan vind je een tekening, een beschrijving (in het Engels) én een zeer uitgebreide fototutorial. Erg handig, bepaalde dingen snapte ik niet helemaal door de tekst, maar wel door de foto's.

Ik vond het echt leuk om te haken. Het is bedoeld als onderzetter, maar je zou ze ook als bladwijzer kunnen gebruiken of als applicatie.


Zo'n aardigheidje kan je ook makkelijk met een kaartje meesturen!

🐈  🐈  🐈  🐈  🐈  🐈  🐈


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: