{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 3 oktober 2023

Dinsdag - poppendag Groen gemêleerd (5)

Dinsdag - poppendag Groen gemêleerd (5)


Passen de schoenen, Pippi?


Ja, en ze zijn echt zo mooi! Kijk dan:


Mooi met die knoopjes erop. Dat is echt een geweldige set, die je nu aan hebt.


Ja, ik ben er super blij mee 🙂
En weet je, dit is nog niet alles, want Maria heeft nog iets op de pennen:


Dat is voor de volgende keer!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Ik houd niet zo van groen, maar deze kleurstelling staat Pippi geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Tuurlijk passen ze en ik denk nog een jasje. Het wordt nu kouder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig de schoentjes van Pipi, ze passen perfect, ben benieuwd welk kledingstuk deze mooie dame nog meer krijgt. En aan Pipi haar gezichtje is goed te zien dat ze er erg blij mee is!!!

    BeantwoordenVerwijderen