{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 12 oktober 2023

Een deken voor zoon (12)

Een deken voor zoon (12)

Wat heeft Odin op zijn hoofd?

Op deze donderdag laat ik de vorderingen zien van de deken die ik voor mijn zoon haak, Odin the Allfather.

Op deze foto zijn er inmiddels 170 toeren gehaakt:


Het paarse garen is op, nog ongeveer 50 cm had ik over!
Op het hoofd van Odin zitten nog 2 dieren, daar zie je al een groot deel van. Als je Odin kent, dan weet je wat het zijn. Ik wist het niet, ben niet zo op de hoogte van de mythologie. 


De koppen ontbreken nog, dus is het nu niet zo herkenbaar, maar misschien weet je het al. Anders zie je het in de volgende aflevering over deze mooie deken. Ik heb op dit moment 180 van de 209 toeren gehaakt.

Dit patroon heet Odin, the Allfather, het is een ontwerp van Anke Wintermans, alias The Crazy Crochet Catlady. Het patroon vind je hier.

Alles over dit project vind je onder het label "Odin".

Wordt vervolgd!


Fijne dag 🍀🍀🍀


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Het word prachtig en je schiet al aardig op.
    Nog de laatste lootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enorme klus! Heel erg knap. Je zoon boft met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat echt SUPER mooi worden, of eigenlijk is dat het al!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat begint al op te schieten, 50 cm over, dat is een klein restje, fijn dat je al het paars hebt kunnen gebruiken. Ik ben ook niet zo thuis in de mythologie, ik wacht rustig af welke dieren het zijn. De deken ziet er nu al prachtig uit en hij is nog eens niet af. Ben je al na aan het denken over de rand of staat dit al vast, welke kleur of steek? Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen