{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 10 oktober 2023

Dinsdag - poppendag Groen gemêleerd (6)

Dinsdag - poppendag Groen gemêleerd (6)


Goeiedag, leuk dat je weer even komt kijken! Hier zie je mij in m'n hemd zitten. Maria maakte nog iets bij deze groen gemêleerde set.


Misschien had je het al geraden wat het wordt.


Een vestje!


Het is deze keer een korter model geworden en drie knoopjes zijn dan genoeg:


Het zit super fijn en ik ben er heel blij mee:


Zo, dit was de laatste aflevering van deze serie. Bedankt voor het showen, Pippi En ook dank aan Maria, voor alle leuke foto's en mailtjes!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig om Pipi zo helemaal voltooid met al haar prachtige kleding te kunnen bewonderen. Vind het heel mooi geworden allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk setje met het extra vestje, Pippi is klaar voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen