{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 6 oktober 2023

Vriendelijke vrijdag en over 80 dagen...

Vriendelijke vrijdag en over 80 dagen...


Het is vandaag de 279ste dag van dit jaar. Dat betekent dat het over 80 dagen kerst is!
Dat vind ik persoonlijk trouwens niet belangrijk om te weten, toch vond ik het wel leuk om het vandaag te noemen, op deze eerste vrijdag van oktober.

Vorig jaar bedacht ik voor blogs voor Breiclub.nl een aantal kersthangers. Ik laat ze vandaag weer even zien. Misschien heb je wel zin in wat kleine projecten en wil je graag je kerstboom vullen met zelfgemaakte versieringen 🤶🎄🎅


Vooral de kerstgnome en de sneeuwman vind ik zelf leuk.


De bal met de huisjes vind ik ook goed geslaagd. Dat is ook een leuk cadeautje voor als iemand gaat verhuizen!


Alle patronen heb ik vorig jaar gedeeld, in deze blog vind je het patroon van de sneeuwman en alle links naar de andere patronen terug.

Veel meer kerstinspiratie vind je onder het labels "kerst".

Voorlopig is het net oktober, de herfst is pas begonnen. En van mij mag het nog wel even nazomeren eigenlijk.

Wat is jouw lievelingstijd van het jaar?

⛄💚⛄💚⛄💚⛄💚⛄💚⛄💚⛄💚⛄


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Schattige kerstversiering. Goed idee om ze nu te showen. Als je de versiering met kerst af wilt hebben, is het goed om er na aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, deze kersthangers! De kerstbal ter gelegenheid van Nevv's eerst kerst hangt hier het hele jaar aan een kastdeurtje, zonde om alleen met kerst op te hangen.
    Ik houd van kerst, maar zeker ook van de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elk seizoen heeft we wat fijns, ik hou van die variatie.
    80 dagen, leuk dat je dit hebt gemeld, haha, ga eens even iemand laten schrikken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind alle seizoenen wel iets hebben en je kersthangers zijn leuk, inderdaad je kunt beter maar op tijd beginnen. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elk jaar neem ik mij voor om mijn verzameling gebreide kerstfiguren/ballen aan te vullen. Komt niets van, maar het gaat nu wel weer kriebelen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach kersttijd is mooi maar ik hou ook van de seizoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog maar 80 dagen tot kerst! Het jaar vliegt echt voorbij en leuk dat je de kerstfiguren laat zien, zo kunnen mensen er nog op tijd aan beginnen, maar eerst wil ik zelf nog even genieten van de herfst! Al lijkt het buiten qua temperatuur nog op de zomer. Fijn weekend Akkelien, groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen