{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 17 oktober 2023

Dinsdag - poppendag Nog iets groens

Dinsdag - poppendag Nog iets groens


Op deze poppendag geen pop, maar een


opkikker! In een zwembroek, weer in de Sneeker kleuren. Deze keer begon ik de zwembroek met zwart, haakte later 2 gele toeren, toen nog een zwarte en daarna ging weer over op het bungelkikkertje van de blog amigurumi haaksels, je vindt het patroon hier. De eerste groene toer haak ik dan in de achterste lussen en ik maak het lijfje zo al bij al iets langer dan in het originele patroon.


De kikker kreeg natuurlijk een brede glimlach:


Een van onze handwerkvriendinnen van het Creatief Café heeft naar nieuws te verwerken en we wilden haar laten weten dat we aan haar denken. Dus schreven we allemaal wat op een kaartje en stuurden haar een dikke knuffel en deze kleine opkikker:


Dat zorgt dan, hopen wij, voor even een fijn gevoel en een glimlach. We denken aan je, Atty!


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ah wat een leukerd sat lijkt me voor mij ook een leuk tussendoorprojectje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n kaartje met kikker doet vast goed... Alleen al het feit dat mensen aan je denken en meeleven!
    En die kikker vind ik grappig. Soms heb ik zin in een klein projectje en dit lijkt me wel wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief om deze opkikker te sturen, ik denk dat hij zijn taak heel goed volbrengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit opkikkertje heeft een goede bestemming gekregen. Lief van jullie groep.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke lief Akkelien, en zoiets doet zeker heel er goed
    in moeilijke tijden. De opkikker tovert toch echt een
    glimlach op je gezicht , zo fijn als mensen meevoelen met je.

    BeantwoordenVerwijderen