{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 26 oktober 2023

Een deken voor zoon (13)

Een deken voor zoon (13)

Odin met raven en wolven

Op deze donderdag laat ik de vorderingen zien van de deken die ik voor mijn zoon haak, Odin the Allfather.

Hier zijn er inmiddels 190 toeren gehaakt:


200 toeren:


Op 22 september haakte ik toer 209, de laatste toer van het patroon. De eerste toer, zie ook deze blog, haakte ik op 9 juli. Dat is in totaal bijna 11 weken.

De wolven, die Geri en Freki heten, zitten op z'n hoofd.
De deken is klaar:


Nu de rand nog!
Over de rand: dat patroon is via een Facebookpagina te krijgen. Dat staat in het patroon van de deken vermeld. 

Dit patroon heet Odin, the Allfather, het is een ontwerp van Anke Wintermans, alias The Crazy Crochet Catlady. Het patroon vind je hier.

Ik gebruik haaknaald 5½ en haak met Scheepjes Colour Crafter. 
De namen van de kleuren zijn  Amstelveen (lila), Coevorden (geel), Dordrecht (donkergroen/blauw), Eelde (mintgroen), Roermond (rood), Polare (donkergrijs) en Vlissingen (oranje).
De rand ga ik haken met Coevorden en Polare.

Alles over dit project vind je onder het label "Odin".

Wordt vervolgd!


Fijne dag 🍀🍀🍀


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wauw mooi hoor en de afbeeldingen zijn zo duidelijk!
    Ben benieuwd naar de rand, wordt dat een kleur of meerdere kleuren, maar dat gaan we vast zien, over twee weekjes.
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een PRACHTIG werk lever jij toch steeds, wat zal zoon je dankbaar zijn dat je dit voor hem aan het haken bent. Ben ook heel benieuwd hoe de rand gaat worden en wacht het rustig af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig word je deken en wat een werk zo met alle kleuren.
    En volgd al gauw de rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg een plaatje is het en al bijna helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen