{ 'anonymize_ip': true }

maandag 30 oktober 2023

Reacties zijn van harte welkom!

Reacties zijn van harte welkom!


Onderaan mijn blog staat altijd:

"Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag."

Dat is zo waar! Zonder reacties is 't niet half zo leuk in de blogwereld!.
Wat ook heel leuk is, dat ik wel eens een reactie krijg van iemand die met een patroon van me bezig is en laat zien dat het goed gaat.

Zo kreeg ik van Floraine deze foto:


Zij schreef erbij: 
"Mijn snelst gebreide sok ooit. Maatje 37. Voor de eerste keer met picootje en deze hiel. De kitchener stitch ken ik niet, die bewaar ik voor later.
Op naar de volgende sok.
Superleuk patroon!"

Ze kocht de printvriendelijke versie van het patroon "Romantische zomerzokjes", je leest er hier meer over.


De volgende foto kreeg ik van Henne:


De 7 zussen deken! Zij schreef me: 
"De deken is af en ben er heel blij mee."

Zoals je weet is deze deken geïnspireerd op de boeken over de zeven zussen. Het patroon is via Etsy te koop, als je meer wilt weten, onder het label "7 zussen breideken" vind je alle informatie.

Henne komt ook altijd naar het Creatief Café in de bibliotheek in Sneek. Zelf ben ik in oktober niet geweest, ik was op vakantie! Aanstaande donderdag is de eerste keer van november, de data van deze maand zijn 2 en 16 november. Ik ben erbij! Jij ook?
We zijn er van 14.30 - 16.00 uur.

En je weet het: Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag 🙂


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Zo leuk om te zien dat mensen zich hebben laten inspireren door je of je patroon hebben gebruikt. Mooie creaties van deze dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me heel dankbaar om projecten van je eigen patronen te zien die gemaakt zijn door anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan is je dag weer goed als je ziet dat iemand jouw patroon gebruikt. Ik zag op jouw blog ook leuke gestreepte sokken.
    Ik heb net een paar Halloween beenwarmers gebreid. Elke avond een uurtje breien, ik vind het best veel werk een paar sokken breien. misschien ook wel omdat ik een quiltster ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn zeker erg leuke reacties Akkelien, prachtig om de
    werkstukken van anderen naar aanleiding van jouw patronen
    te kunnen bewonderen, dat doet een mens goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen