{ 'anonymize_ip': true }

maandag 24 april 2023

Een kat voor Nim

Een kat voor Nim


Nim vierde haar verjaardag op de vierde dag van de vierde maand. Mooie datum, dat onthoud ik meestal wel. Ik heb 't ook wel eens vergeten, hoor! Dit keer dacht ik er op tijd aan en ik wilde een kat voor haar haken. Daar is ze namelijk dol op.

Ik kwam een leuk voorbeeld tegen op Etsy, maar het patroon was mij te duur. Ik dacht: "Ik haak zelf wel zoiets".


Je ziet het: het voorbeeld is beslist leuker. Ik heb de spiraal gehaakt met vasten, dat geeft toch wel wat een lolly-effect.


Toch wel leuk en ik heb 'm verstuurd met de verjaardagskaart:


Bruikbaar als onderzetter of boekenlegger.
Toen ik voor deze blog nog even online keek naar die Swirly Cat Coaster vond ik alsnog het patroon en dat vind je via deze link. Ik plaats het hier ook voor mezelf, want ik wil die versie nog wel eens even haken. Ik ken nog wel meer kattenliefhebbers!

🐈  🐈  🐈  🐈  🐈  🐈  🐈  🐈  🐈  🐈  🐈  🐈

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Kattenliefhebbers maak je hier altijd blij mee. Fijn dat je het patroon als og gevonden hebt. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kattenonderzetter, daar is de jarige vast enorm blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ik vind het uiteraard harstikke leuk! En je hebt groot gelijk om het patroon niet te kopen; ik merk dat je veel kunt namaken door goed te kijken en het is zoveel leuker om te doen!
    Maar je linkje heb ik natuurlijk bewaard, want ik ben iets van plan met gehaakte dierenapplicaties...

    BeantwoordenVerwijderen