{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 13 april 2023

Deken op donderdag: mijn MB2018 (5)

Deken op donderdag: mijn MB2018 (5)


Het is weer donderdag en dat is momenteel dekendag. Vandaag weer een update van die gehaakte Mystery Blanket van mij.

Het zesde blok is klaar en ik ben er blij mee:


Dit zijn de andere vijf blokken:


Nu vond ik dat die punten van dat eerste blok veel te ver uitsteken, dat krijg ik echt nooit goed met blocken 🤔


Dus... ik heb een stuk uitgehaald. Uiteindelijk ontdekte ik dat ik de hoeken fout gehaakt had, gewoon niet goed gelezen! Kijk, dit ziet er beter uit:


Ondertussen block ik de andere delen, dat kan niet allemaal tegelijk.


Ik heb 10 van die puzzelblokken en kan dus 2 tegelijk doen. Ook hecht ik hier en daar nog wat draden af en dan kan ik het eindelijk aan elkaar zetten.


Wordt vervolgd 🙂

De Mystery Blanket is een jaarlijks project van Breiclub.nl. De versie van 2018 is ontworpen door Bianca Boonstra-Becker van Chefwol.
Zij ontwierp dat jaar de brei- en de haakdeken. En ik pas nu 1 blok van deze haakdeken aan naar m'n eigen inzicht. Deze versie heet de Nordpolen.
Meer over deze dekens vind je onder het label "Mystery Blanket 2018".


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Oh ja, die punten... dat is wel een beetje het gevaar met verschillende steken. Ik hoop echt dat het goed komt!
    Mooie blokken en het zijn ook de kleuren die het goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er veelbelovend uit. En ik snap wat je bedoelt met die hoeken. De veranderde versie ziet er beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen