{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 26 april 2023

Oranje huis

Oranje huis


Een vriend van onze zoon woont sinds kort op zichzelf. Zoon vroeg of ik ook een huisje kon maken voor deze vriend. Een gebreid huisje, zoiets als dit. En dan in de lievelingskleuren van die vriend. Oranje en paars. Natuurlijk kon ik dat 🙂


Als ik zo'n huisje brei, dan begin ik bij het dak. Eigenlijk bij het ophanglusje.
Op de eerste foto van de volgende collage zie je dat ik steken opgenomen heb net aan de binnenkant, met iets dunnere naalden. Dat is makkelijker. Verder brei je dan weer met de andere dikte.


Opvullen vlak voordat het helemaal dicht is. En dan nog even wat borduurwerk:


De vriend woont helemaal in 't zuiden, dus wij stuurden het op, samen met o.a. lekkere thee van Filsen (dat is haar Facebook, dit is haar Instagramaccount). Zij heeft zo'n mooie slogan: Alles wat thuis maakt. En hele lekkere theetjes die ze ook verstuurt.


Nu maar hopen dat het nieuwe huis snel THUIS voelt!

Wil je ook zo'n huisje breien? Hier vind je mijn patroon.
En onder het label "huisje" vind je veel meer huisjes om je te inspireren.

Wat een mooi onderwerp op de dag voor Koningsdag!
Hier vind je wat er in Sneek te doen is op 27 april 2023. Vanavond allemaal muziek in de stad, zag ik.

Fijne Koningsdag gewenst!

🧡   🧡   🧡   🧡   🧡   🧡   🧡   🧡   🧡   🧡


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen: