{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 11 april 2023

Dinsdag - poppendag Een kikkertje

Dinsdag - poppendag Een kikkertje


Het was al even geleden dat ik er eentje haakte, een bungelkikkertje naar dit patroon van Monique Meulenbroek. 


Je ziet het, een brede smile!

Het zijn altijd heel wat onderdelen:


En ik denk dat ik nu de "handen" en "voeten" eindelijk goed gehaakt heb, ik haakte ze nu rond en dat ziet er best prima uit, vind ik.

Het is een vrolijk kikkertje geworden:


Je haakt eerst het lijf en dan het koppie er direct aan vast. Ik besloot in een moeite door te gaan met een ophanglusje. Dat zou best eens handig kunnen zijn.


In plaats van wiebeloogjes naaide ik twee kraaltjes in de halve rondjes. Die kraaltjes, dat was onlangs een hele goede vondst bij de Dorcas. Echt een perfect maatje!
Ik vond het weer leuk om te haken. 

   🐸   🐸   🐸   🐸   🐸   🐸   🐸

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Leuk kwakertje! Welk patroon heb je gebruikt? Of heb je het zelf ontworpen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De link naar het patroon staat in de eerste regel, de naam van de ontwerpster ook.

      Verwijderen
  2. Een heel gepriegel, maar de moeite waard. Wat een leuk kikkertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of die vrolijk is! Heel leuk om ergens aan te laten bungelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een enig kikkertje maar inderdaad wel een priegelwerkje met zoveel losse onderdelen. Om blij van te worden zo'n kikkertje met een brede smile 🐸🐸🐸

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukertje, eentje om te onthouden hoewel ik op het moment wel even klaar ben met priegelen :) Dus wie weet over een tijdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kikker, wel veel kleine onderdelen!

    BeantwoordenVerwijderen