{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 14 april 2023

Vriendelijke vrijdag in rood/wit/blauw/oranje

Vriendelijke vrijdag in rood/wit/blauw/oranje


Nog even, dan is 't koningsdag!
De hoogste tijd om aan de slag te gaan met rood,wit en blauw.

Ik heb wat eerder geplaatste ideeën opgezocht om je te inspireren.

Bij feest hoort confetti:


Deze confetti is snel gehaakt, allemaal rondjes  met verschillende steken, zo krijg je diverse maten. Al kun je ze natuurlijk ook allemaal even groot maken. Net wat je zelf leuk vindt!
En uiteindelijk kun je er slingers van rijgen:


In deze blog vindt je meer informatie over de werkwijze.

Deze slinger met Hollandse gevelhuisjes is ook heel toepasselijk:


In deze blog vindt je terug hoe ik ze haakte.

En dan heb ik nog dit armbandje met oranje tulpjes:


Dat patroon is tegen een kleine vergoeding verkrijgbaar in m'n Ravelry-winkel.


Zoek je meer inspiratie? Kijk dan onder de labels rood/wit/blauw/oranje, koning en koningin en Koningsdag.


Op deze vriendelijke vrijdag wens ik je graag een fijne dag én een prachtig weekend. 
Denk aan de geluksmomenten 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.






1 opmerking:

  1. Ach ha dat schiet alweer op veel oranje geb ik eigenlijk niet maar fa nog es ff wat bij elkaar zoeken

    BeantwoordenVerwijderen