{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 21 april 2021

Confetti in rood-wit-blauw-oranje

Confetti in rood-wit-blauw-oranje


Voor Breiclub.nl bedacht ik een confetti-project, met gehaakte rondjes.





Rondjes in rood, wit, blauw en oranje en in 5 maten:
- rondjes van vasten
- rondjes van halve stokjes
- rondjes van stokjes
- rondjes van anderhalve stokjes
- rondjes van dubbele stokjes


Wat kun je doen met deze confetti? Op een feestelijk gedekte tafel strooien of in een schaal leggen. Ik reeg ze aan "bakkerstouw" en zo heb ik een vrolijke slinger!


In de Breiclub-blog leg ik uit hoe ik deze rondjes gehaakt heb, met foto's erbij. Je vindt de blog hier.
Ik heb al vaker een blog over confetti geschreven, meer inspiratie vind je onder het label "confetti".


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag

5 opmerkingen: