{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 27 april 2021

Koningsdag 2021 en dinsdag - poppendag met Lente

Koningsdag 2021 en dinsdag - poppendag met Lente


Wat zou het leuk zijn als ik nu mijn ideetje van vorig jaar had uitgevoerd! Alleen was ik eerst het garen kwijt dat ik wilde gebruiken als huidkleur en toen het boek! Allebei heb ik inmiddels teruggevonden en toch is het nog steeds een ideetje en ik heb alleen de koninklijke gelukspoppetjes:


Misschien wordt het nog wel eens wat.
Ik heb nu nog foto's van Lente die haar nieuwe vestje graag wil showen:





Wat een mooie set is het, hé! En ze heeft dus 3 vesten om uit te kiezen! Ik heb begrepen dat dit haar aller lievelingsvest is en dat snap ik best.


Nu ben ik benieuwd of er op deze Koningsdag ook poppen- of ander nieuws te lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne Koningsdag 🧡🧡🧡


Liefs van De Breimeisjes 🧡🧡🧡

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van Lente, mooi hoor! Ik zat ook al te twijfelen of ik nog zo'n popje zou breien... eerst met de muis bezig uit hetzelfde boek. Fijne koningsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lente boft maar met haar ruime keuze in leuke vestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lente prachtig kiezen uit 3 vesten. Dan is er zeker een lieveling bij mooi Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe kledingcollectie heeft Lente. Ik word een beetje jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen