{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 30 april 2021

Crea 2021 De I van...

Crea 2021 De I van...

In 2021 doe ik mee aan de alfabetchallenge en vandaag is de I aan de beurt.



Mijn lijst met labels brengt enige Inspiratie, al zijn dat voornamelijk woorden met een I en een J, dus eigenlijk de letter IJ. Die woorden bewaar ik ook echt voor de IJ. Want als ik het ABC opzeg, dan zit daar een IJ in en niet een Y.
Grappig dat ik al dik 200x het label "Inspiratie" gebruikt heb!
Zelf denk ik wel dat dit juist iets is dat het bloggen zo leuk maakt: je deelt INSPIRATIE met elkaar! 

Verder houd ik nu alleen de Inktvissen over. Ik haakte er in totaal 3, allemaal als babycadeautjes:


Alle drie gehaakt met garen met verlopende kleuren en wat worden ze dan leuk.


Ze zijn gehaakt in 2013 en 2014, dus al een hele tijd terug.


En de I is ook van Instagram. Volg je De Breimeisjes daar al?



Ik ben heel benieuwd wat anderen gedaan hebben met de letter I in deze alfabetchallenge.

Hier is mijn lijstje met linkjes. Dit kan altijd weer aangepast worden.


Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) organiseren in 2021 samen de Alfabetchallenge Crea 2021.
Je  kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen.
Over twee weken is de letter J aan de beurt.


Graag wens ik je een mooie dag en een heel fijn weekend. 
Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. Inspiratie; wat heerlijk dat we dat bij elkaar op kunnen doen!
    Je inktvisjes blijven leuk om te zien, de oogjes geven ze zo'n heerlijke ondeugende blik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de I was een lastige! Maar je inktvisjes zijn heel leuk. Dank je wel voor alle inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ja die inktvisjes. Wat een monsters van dingen vond ik dat. Ik kreeg die tentakels niet voor elkaar. Ja kramp in mijn vingers maar draaien ho maar. Ik deed vast iets niet goed. Het is bij die ene inktvis gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inktvisjes. Zo leuk voor baby s. En insta natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, je hebt gelijk... we hebben eigenlijk geen Y in ons alfabet. Maar die IJ ga ik nog lastig vinden:)
    Mooi gevonden....inspiratie... Daar begint het toch iedere keer weer mee!
    Je inktvissen vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk weer, en vlaggetje erbij en die inktvissen zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ja die inktvisjes dat weet ik nog, ik heb er toen een aantal opgestuurd voor een ziekenhuis :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe inderdaad vaak inspiratie op door jouw blog en ik vind je inktvissen enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enige intvissen, en inderdaad dat verloopgaren
    is daar heel geschikt voor. In gedachten zie ik
    ze al zwemmen en spartellen in het water.

    Heel fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O ja, die inktvissen. Ik heb er nog wel eens gehaakt in het kader van NL Doet. Ik vond de hoofden niet zo erg leuk van dat patroon, maar ach, voor kleine kinderen is dat gelukkig geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen