{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 16 april 2021

Crea 2021 De H van...

Crea 2021 De H van...

In 2021 doe ik mee aan de alfabetchallenge en vandaag is de H aan de beurt.



De eerste dingen waar ik aan denk bij de H: Handen en Handwerken, Harten en Haken!
Haken krijgt altijd al aandacht in deze rubriek omdat de vlaggetjes die ik steeds laat zien gehaakt zijn.

Handen zijn heel belangrijk voor mij, mijn grootste Hobby is immers Handwerken. Vandaag vat ik dit samen met... Handwarmers:


Hier zijn de handwarmers die Maria gemaakt heeft! Ze zijn al een tijdje klaar, hoor, ik had alleen het eindresultaat nog niet laten zien. Dat komt nu heel goed uit 😃


En hier foto's met de handen van Maria in die mooie handwarmers:


Wat een verschil qua kleur, hé, met die van mij. Die van Maria zijn gemaakt met acrylgaren, Yasmina van Markoma. Die van mij met wol van Bregina. Ik gebruikte zelfs een compleet pakketje met patroon dat ik kocht bij Bregina. Omdat Maria niet tegen wol kan, kocht zij alleen het patroon.
Meer over mijn exemplaren lees je onder het label "mittens". 


Onder het label "handwarmers" vind je andere exemplaren die ik eerder gemaakt heb.
Volgende week een bloemetje en ik denk dat ik al weet welke!




Ik ben heel benieuwd wat anderen gedaan hebben met de letter H in deze alfabetchallenge.

Hier is mijn lijstje met linkjes. Dit kan altijd weer aangepast worden.


Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) organiseren in 2021 samen de Alfabetchallenge Crea 2021.
Je  kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen.
Over twee weken is de letter I aan de beurt.


Graag wens ik je een mooie dag en een heel fijn weekend. 
Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

15 opmerkingen:

  1. Prachtig en Handig ook !
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig die handwarmers maar ik mis nu toch een bloemetje of komt die volgende week :)))) tja ik wacht het wel even af

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handen en handwerken vormen vandaag de rode draad in t alfabet. Mooi die handwarmers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie handwarmers laat je zien. Belangrijk om je handen goed te beschermen want anders kun je al die mooie handwerken niet meer maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handen zijn heel erg belangrijk. Goed dat je warme handwarmers hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, zonder handen geen handwerken. Leuk om het verschil te zien bij het gebruik van ander garen bij jullie handwarmers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handen, waar zouden we zijn als ze niet zoveel zouden doen als wij willen? Een paar handwarmers om die handen af en toe te verwennen en/of te beschermen zijn dan ook super. Mooi om te zien hoe verschillend jullie handwarmers zijn door alleen ander garen te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat zijn belangrijke H-woorden! Handen en ogen, oh... wat ben ik er zuinig op...
    Acryl of wol geeft toch wel een heel ander effect bij het breien met deze techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige zijn de handwarmers, wel grappig de
    uitwerking van de verschillende materialen
    te zien.
    En wordt het volgende week een Iris???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh, de handwarmers zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt mooi die handwarmers. Wat en verschil in kleuren van garen. 👌🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige handwarmers, die wil ik ook op mijn to-do-lijstje zetten, zucht, maar het is al zo lang!
    Ik vind beide handwarmers mooie geworden :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe handwarmers!! Die kunnen je handen prima beschermen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. They are very beautiful!! fantastic work! I wish I had the skills to knit such intricate patterns. I initially looked at your blog from a link on Annemarie's Haakblog so enjoyed going back through your posts looking at your creations. Take care and Be SAFE from Iowa USA

    BeantwoordenVerwijderen