{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 13 april 2021

Dinsdag - poppendag Mini geluk

Dinsdag - poppendag Mini geluk


De mini gelukspoppetjes bedacht ik al een flink aantal jaren terug. Het patroontje had ik uitgewerkt en ik had het ook te koop. Nu ik tegenwoordig een winkeltje op Ravelry heb, wilde ik het daarin plaatsen, maar dan wilde ik het wel even opnieuw uitwerken. Dat heb ik eindelijk gedaan 😊


Er waren echt wat verbeterpunten! Ik haakte dit poppetje in kleurtjes van vergeet-me-nietjes.


Je kunt ontzettend veel variaties maken. Onder het label "mini-gelukspoppetjes" vind je de nodige inspiratie. Ik heb er al heel wat gehaakt.


Hier is mijn Ravelry-designerspagina, waar je o.a. dit patroontje kunt vinden.
En hier kun je het kopen.
Er gaat nog steeds € 0,50 per verkocht patroon naar een goed doel. Dat is op dit moment KIKA: Lydia gaat weer schaatsen voor KIKA en heeft sponsorgeld nodig.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen: