{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 16 januari 2024

Dinsdag - poppendag Meer voor Eleonoor (3)

Dinsdag - poppendag Meer voor Eleonoor (3)


Vandaag laat ik je zien hoe leuk het setje voor Eleonoor in oranje/blauw/wit geworden is.
Je hebt het jurkje hier al kunnen zien.
Het was toen nog zonder knoopjes en extra versiering. Voor de versie met groen en roze had Maria een leuke applicatie gebruikt, je kunt dat zien in deze blog. Voor de nieuwe serie vond ze mooie knoopjes:


Een van de roosjes is als versiering op het jurkje gebruikt en de hartjes zijn de knoopjes op de schouders.


Zo is het jurkje echt af.



Uiteraard kreeg Eleonoor ook een tweede bijpassende sok:


Wat leuk en wat een vrolijke kleurcombinatie!


Maria maakte bij dit setje een hoofdband en daar zit het tweede roosje op.


Maria is blij met deze verbeterde versie en ik vind het ook heel goed gelukt. Ik denk dat Eleonoor heel gelukkig met dit vrolijke setje is.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Mooi setje, het staat Eleanor goed. Mooie knoopjes, vooral de roosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó, Eleanor helemaal in het nieuw, mooi en het kleurt haar erg goed. Top !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig setje is dit geworden zeg, die sprankelend kleuren staan zo mooi bij haar donkere huidskleur. Mooi die roosjes van stof en schattig die harten knoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen