{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 17 januari 2024

Wat een fijne dag

Wat een fijne dag

In de eerste week van januari mocht ik mijn verjaardag vieren en ik vind het leuk om nog wat te delen van wat ik kreeg.

Allereerst kreeg ik best veel gezellige post, 2 kaarten al 2 dagen eerder, het meeste op de dag zelf en daarna kwam ook nog wat.

De zelfgemaakte post geef ik graag wat extra aandacht. Deze mooie kaart kreeg ik van Angélique:


Buurmeisje Felice, die een dag na mij jarig is, maakte deze prachtige kaart:


Mijn andere post zie je in hier:


Ik kreeg verschillende leuke cadeaus, bloemen en een bak met bolletjes, een boek, lekker veel chocola, iets leuks voor aan de schutting.


En sokkenwol!
Een prachtige bol van Regia


en 2 bollen Noorse sokkenwol van Scheepjes. Dat worden een paar lekkere dikke sokken voor mezelf, ik ga het koffieboontje weer gebruiken.


Bij een van de kaarten zat nog een prachtige engel. Voor m'n "verzameling"? Nee, te mooi om zo lang op zolder te laten. Deze prachtige engel hangt nu aan m'n rugzak:



Het was een fijne verjaardag!


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo verwend bent en terug kunt kijken op een fijne verjaardag. De cadeaus laten wel zien dat mensen weten waar jij blij van wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die verwennerij.
    Mooie kaarten en je kan weer aan de sokken gaan breien.
    Dat is aan jouw wel besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk zoveel post en cadeautjes. Wat een superleuke kaart heeft je buurmeisje gemaakt, ze is erg creatief zo te zien. En je kunt weer de sokkenwonder oppakken, veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Akkelien, dat je zo heerlijk verwend bent net je verjaardag. Heel leuk zoveel mooie post te krijgen, en veel lieve, mooie en leuke cadeautjes zie ik heir voorbij komen. Altijd mooi als gevers weten waarvan je houd, en fijn dat je van deze dag intens genoten hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om met veel plezier op je verjaardag terug te kunnen kijken en te genieten van al die verwennerij.
    Was 5 januari jarig in het Z-H en daar versierde de verpleging mijn kamer,manlief logeerde in die dagen aan overkant in hotel en hoefde zich niet aan bezoektijden te houden. Maar er gaat niks boven thuis je verjaardag vieren.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen