{ 'anonymize_ip': true }

maandag 22 januari 2024

Van harte

Van harte


Een van m'n nichtjes heeft een half jaar in Noorwegen gewoond en gestudeerd. Ze heeft het geweldig gehad! En wat ik zo leuk vind: ze is daar ook gaan breien, heel normaal daar 🙂

Ik vond dat ik dan ook maar een aardigheidje moest breien om met haar verjaardagskaartje mee te sturen.


Het werd een gebreid hartje. Hierboven zie je een beetje hoe dat hartje gebreid is. Hieronder zie je hoe het dan ook echt een hartje wordt, door de 2 delen tegen elkaar te naaien en iets op te vullen. Ik draaide er een koordje bij om het op te kunnen hangen.


Dit patroontje komt uit een boekje dat al heel lang in de kast staat, "Kerstversieringen breien", je ziet mijn roze exemplaar liggen op de bladzijde met voorbeelden van het boekje.


Dat hertje van de voorkant, wat is dat eigenlijk leuk! O, deer, misschien ga ik die ook nog maken 😊
Jaren terug had ik het patroon van het hartje ook al eens gebruikt, zie deze blog. Er staat beslist meer leuks in.


Het hartje stuurde ik mee met de verjaardagskaart, matcht mooi qua kleur. Ik heb het gebreid van sokkenwol, de tweed van Durable. Ik had nog een restje. Erg leuk met die kleine kleurige accentjes.
Hartjes zijn altijd een leuk en lief cadeautje 💗💗💗


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi hartje, een heel lieve toevoeging bij een verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is altijd leuk wanneer een familielid óók gaat handwerken! Jouw hartje wordt daardoor gewaardeerd door een echte kenner, dat voelt toch anders. Zij weet hoeveel energie in is gestopt 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat maakt een kaart ontvangen nóg leuker!

    BeantwoordenVerwijderen