{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 24 januari 2024

Kussen met kabelruiten

Kussen met kabelruiten


Er stond nog een doos in mijn "hobbykamer" en daar zat in....


Een kussen met een ruitpatroon. Het is gebreid met de techniek kabels breien en ik heb dit ontworpen voor Breiclub.nl. Het is al in 2022 geplaatst. Op de een of andere manier ben ik vergeten om het zelf te laten zien.


Het kussen met de schelpen is ook een ontwerp van mij.
Beide kussens zijn rond gebreid, zo heb je alleen onder en boven een naad.


De patronen zijn voor leden van Breiclub.nl beschikbaar via de website van Breiclub. Ik heb nu het patroon van het kussen met kabelruiten toegevoegd aan mijn Ravelry-store. Je vindt het patroon hier. Het patroon van het kussen met de schelpen is daar ook te vinden, namelijk hier.


Het kussen is ongeveer 40x40 cm en ik heb het gebreid met Durable Cosy Fine.
Een kussen is ook een mooi Valentijnscadeau 😉


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kussen ontwerp, ik zal het eens onthouden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kussen Akkelien. Die zet ik op mijn wensenlijstje van ooit nog eens maken! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de kabels mooi gelijkmatig gebreid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kussen dat onwijs veel rust uitstraalt.

    BeantwoordenVerwijderen